SH-Doven
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
SH-Doven

Ontmoeten en leren kennen van slechthorende en dove mensen. En leren van elkaars problemen en de oplossingen.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Regels van Forum en Chatbox

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Nadeem
Admin
Nadeem


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 15-03-15
Leeftijd : 39
Woonplaats : Duh Haag

Regels van Forum en Chatbox Empty
BerichtOnderwerp: Regels van Forum en Chatbox   Regels van Forum en Chatbox I_icon_minitimema 16 maa 2015, 19:25

Dames en heren,

Om het forum en chatbox leuk en aardig te houden voor iedereen. Dan zijn er natuurlijk een aantal regels die nageleefd zullen moeten worden. Het zijn geen lastige of moeilijke regels. Iedereen met een beetje normen en waarden moet zich hier makkelijk aan kunnen houden.
Van tijd tot tijd zullen regels aangepast of toegevoegd worden. Houd hier rekening mee. Hangt er natuurlijk van of we ons eraan kunnen houden.

Regels:

1. We houden het vriendelijk en netjes. Dus we schelden geen members uit!
2. Racisme en discriminatie word NIET getolereerd!
3. Het is een forum van alle leeftijden. Er komen ook minderjarigen! Dus let een beetje op sex gerelateerde topics en/of uitspraken.
4. Het is een forum/chatbox met als doelgroep: Slechthorenden en Doven. Maar we sluiten NIEMAND uit. Dus ook horende mensen zijn welkom!
5. Je bent vrij om elke evenement te plaatsen. Maar ik zou het fijn vinden als je even toestemming aan mij vraagt. Wink
6. We vallen geen mensen in privé berichten lastig!
7. Bij klachten dient men contact op te nemen met de Moderator(s) of Beheerder (ondergetekende).

Wanneer regels niet worden nageleefd dan zal je een persoonlijke waarschuwing krijgen. Hou je er dan nog niet aan, dan volgt er een tijdelijke ban. Na afloop van de ban mag je weer terugkomen. Wanneer je weer in dezelfde streken terugvalt. Volgt er een langere periode van ban. Wanneer je dan terugkomt en je doet het weer krijg je een PERMANENTE ban!

Ik zal deze stappen hanteren:

- Waarschuwing
- Ban voor periode van 1 dag
- Ban voor periode van 1 week
- Ban voor periode van 2 weken
- Ban voor periode van 1 maand
- PERMANENTE ban

Je ziet het. Ben niet zo streng.

Heb je op en of aanmerkingen. Dan hoor ik het graag!

*Onder voorbehoud van wijzigingen.

Met vriendelijke groet,

Nadeem
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Regels van Forum en Chatbox
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Regels van dit forum?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
SH-Doven :: Mededelingen :: Announcements-
Ga naar: