SH-Doven
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
SH-Doven

Ontmoeten en leren kennen van slechthorende en dove mensen. En leren van elkaars problemen en de oplossingen.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 ff voorstellen.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Nadeem
Admin
Nadeem


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 15-03-15
Leeftijd : 39
Woonplaats : Duh Haag

ff voorstellen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ff voorstellen.   ff voorstellen. I_icon_minitimema 16 maa 2015, 18:57

Welkom. We gaan het leuk maken. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
moeiiimaker




Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 16-03-15
Leeftijd : 56
Woonplaats : Purmerdinges

ff voorstellen. Empty
BerichtOnderwerp: ff voorstellen.   ff voorstellen. I_icon_minitimema 16 maa 2015, 11:12

Hoi, mensen ,ik ben Mies

Ik ben 47 jaar en heb vroeger op de Prof.H.Burgerschool gezeten en daarna de A.G.Bellschool allebei in Amsterdam. Daarna heb ik op een reguliere MTS de opleiding Werktuigbouwkunde gevolgd en ik heb een jaartje op de Sociale Academie mogen zitten. Momenteel ben ik werkzaam in de theater en Popbranche als belichter/ techneut en in de popscene als Rigger. Mijn slechthorendheid heb ik al vanaf jongsafaan. Ik ben breed georienteerd, ik ben niet links of rechts en ben voorstander van goede discussie's ,aangezien ik van mening ben, dat er gepraat moet worden om doelen en problemen zoveel als mogelijk, bespreekbaar te maken. Aangezien er op dit forum meerdere richtingen mogelijk zijn, zal dit , voor mij , dan ook geen problemen opleveren.
Voor de rest heet ik iedereen alvast welkom!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
ff voorstellen.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» even mij voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
SH-Doven :: Welkom :: Voorstellen-
Ga naar: