SH-Doven
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
SH-Doven

Ontmoeten en leren kennen van slechthorende en dove mensen. En leren van elkaars problemen en de oplossingen.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Ik Ben czijl Carla is mijn naam

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Alida




Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 15-03-15
Woonplaats : Veghel

Ik Ben czijl Carla is mijn naam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik Ben czijl Carla is mijn naam   Ik Ben czijl Carla is mijn naam I_icon_minitimedo 19 maa 2015, 04:12

Nou maar hopen dat ze iets voor je kunnen betekenen en doen Carla
Terug naar boven Ga naar beneden
Nadeem
Admin
Nadeem


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 15-03-15
Leeftijd : 39
Woonplaats : Duh Haag

Ik Ben czijl Carla is mijn naam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik Ben czijl Carla is mijn naam   Ik Ben czijl Carla is mijn naam I_icon_minitimema 16 maa 2015, 18:56

We blijven hoop houden! Very Happy

In ieder geval welkom!
Terug naar boven Ga naar beneden
czijl




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 15-03-15
Leeftijd : 72
Woonplaats : Zaandam

Ik Ben czijl Carla is mijn naam Empty
BerichtOnderwerp: Ik Ben czijl Carla is mijn naam   Ik Ben czijl Carla is mijn naam I_icon_minitimezo 15 maa 2015, 23:26

Hallo ik ben op dit forum terecht gekomen via facebook doven en slechthorende daar stond de link naar dit forum nog erg nieuw zie ik Maar goed iemand moet de eerste zijn en ik hoop hier antwoorden te vinden.
Ik ben een soort van doof en versta dingen heel slecht mensen moeten ondanks hoor apparaat in beide oren dicht bij mijn oor praten wil ik het redelijk verstaan, anders is het maar gebrabbel wat ik hoor, TV, telefoon en groepen is niet te doen. Dit alles is begonnen na augustus 2013, toen ben ik heel erg ziek en verzwakt opgenomen in het ziekenhuis daar werd al snel duidelijk dat er iets met mijn nieren was. Na een week mocht ik naar huis om te wachten op een oproep voor het verwijderen van mijn linker nier die vol zat met poliepjes (kanker). Na een paar maanden kreeg ik in de gaten dat ik slecht ging verstaan waarop ik in januari 2014 naar de huisarts ben gegaan met het idee uitspuiten en gaan Maar dat was niet zo nieuwe afspraak tsja misschien een allergie, kuurtje mee naar huis, maar goed uit eindelijk juni zat ik bij de KNO voor onderzoek en een hoortest, daar kwam uit dat het zo slecht was dat ik werd verwezen naar een Audicien, dat was dan eind juni, ondertussen was ik er achter dat mijn gehoor beschadigd is door de antibiotica die in grote maten is toegevoegd, maar ja we leven nog :-) Nu proberen om weer een beetje normaal mee te draaien sociaal maar dat duurt wel erg lang allemaal (vind ik) je hoort niet anders dan o ik heb een apparaat kijk weer tv kan weer telefoneren kinderen lijken geen brandweer sirenes enzovoort. Nu uiteindelijk nadat de audicien me van het ene moment op het andere op straat zette met de mededeling wij kunnen niets meer voor u doen, we verwijzen u naar het Audio centrum in Alkmaar. Je snapt wel ik was helemaal in shock en riep "heb je dan aub een leen app of huur" Dat is gelukkig zonder moeite gedaan, dat was eind oktober. Nu 16 maart 2015 mag ik naar het audiocentrum in Alkmaar dat is morgen ik ben erg hoopvol
Carla jocolor
Terug naar boven Ga naar beneden
https://czijl.wordpress.com/
Gesponsorde inhoud





Ik Ben czijl Carla is mijn naam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik Ben czijl Carla is mijn naam   Ik Ben czijl Carla is mijn naam I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik Ben czijl Carla is mijn naam
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» mijn muziek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
SH-Doven :: Welkom :: Voorstellen-
Ga naar: