SH-Doven
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
SH-Doven

Ontmoeten en leren kennen van slechthorende en dove mensen. En leren van elkaars problemen en de oplossingen.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 even mij voorstellen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alida




Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 15-03-15
Woonplaats : Veghel

even mij voorstellen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: even mij voorstellen    even mij voorstellen  I_icon_minitimedo 19 maa 2015, 04:34

Alida schreef:
Ik ben in beide oren slechthorend mijn  linker oor is practies doof
Draag in beide een gehooraparaat
Vanaf mijn 7 jaar niks als gehooronstekingen gehad.
Vandaar dat ik met lotgenoten in contact  wil komen om samen onz ervaringen te delen en ik
hoop ze hier via deze weg te vinden.  Ik zoek geen relatie ik gelukkig getrouwd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alida




Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 15-03-15
Woonplaats : Veghel

even mij voorstellen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: even mij voorstellen    even mij voorstellen  I_icon_minitimedo 19 maa 2015, 04:31

Ik ben in beide oren slechthorend mijn  linker oor is practies doof
Draag in beide een gehooraparaat
Vanaf mijn 7 jaar niks als gehooronstekingen gehad.
Vandaar dat ik met lotgenoten in contact  wil komen om samen onz ervaringen te delen en ik
hoop ze hier via deze weg te vinden.  Ik zoek geen relatie ik ben gelukkig getrouwd.


Laatst aangepast door Alida op do 19 maa 2015, 16:19; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Alida




Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 15-03-15
Woonplaats : Veghel

even mij voorstellen  Empty
BerichtOnderwerp: even mij voorstellen    even mij voorstellen  I_icon_minitimema 16 maa 2015, 19:42

Hallo  Very Happy
Ik hou van handwerken bv borduren en haken.winkelen,terrasje pikken,pc spelletjes,
ik ben bescheiden,ik hou van humor,ik laat ieder in zijn waarde, heb interesse in mensen,
ik heb een luisterend oor.ik hou van een praatje,tja wat nog meer? misschien de volgende keer meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





even mij voorstellen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: even mij voorstellen    even mij voorstellen  I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
even mij voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ff voorstellen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
SH-Doven :: Welkom :: Voorstellen-
Ga naar: